Eesti MuuseumiühingEesti Muuseumiühing

EMÜ ERIAUHINNA PÄLVIS TERVISEMUUSEUM

Eesti Muuseumiühing andis Eesti muuseumide aastaauhindade galal Viimsi Artiumis kolmandat korda välja eriauhinna parimale turundajale muuseumist. 

Aasta Turundaja 2022 tiitli ja sellega kaasneva Terava pliiatsi pälvis Eesti Tervisemuuseumi meeskond eesotsas Andres Arendiga muuseumi põhitegevusi toetava terviseteemalise sisuloome ja selle turunduskommunikatsiooni eest.

 

 

 

 

 

 

 

Tervisemuuseumi sisuloomelised projektid – podcast Sünaps, kogude päevik ja näituse „Lapsesuu“ blogi toetavad süsteemselt muuseumi põhitegevusi, baseeruvad organisatsioonisisesel koostööl ja nii ekspertide kui ka sihtgruppide kaasamisel eesmärgiga viia inimeste füüsilist ja vaimset tervist edendavad teadmised selge sõnumiga olemasoleva ning uue publikuni. Eks ikka selleks, et Eesti inimene oleks teadlikum, tervem ja õnnelikum. Muuseum kinnitab, et nende turunduskommunikatsiooni vahendusel kasvatatakse külastajate arvu ja omatulu.

Hetk auhinnatseremoonialt Viimsi Artiumis. Laval on kultuuriminister Piret Hartman, Andres Arendi Tervisemuuseumi turundus- ja kommunikatsioonijuht ning žürii esimees Inge Laurik-Teder koos õhtujuhtidega. Foto: Kalev Lilleorg

Muuseumiühingu eriauhinnale esitati 6 eriilmelist turundusprojekti. Eesti Tervisemuuseumi kõrval kandideerisid: Tallinna Kirjanduskeskuse „Kirjandustänava festivali“ turundus, Pärnu Muuseumi pop-up turismiinfopunkt Punases tornis, Haapsalu ja Läänemaa Muuseumide näituse „Muumid ja meri“ turundus, Tallinna Linnamuuseumi projekti „Apteeker Melchiori filmi radadel“ aastaprogramm ja Eesti Ajaloomuuseumi klaasinäitusega kaasnev turundusprojekt „Tunne ja taaskasuta klaasi“.

Parima turundusprojekti valis komisjon koosseisus: Inge Laurik-Teder (EMÜ, SA Virumaa Muuseumid), Külli Lupkin (TÜ Muuseum), Kristina Milbach (Eesti Meremuuseum), Ragnar Siil (Creativity Lab), Liina Pulges (Muuseumikaart).

Palju õnne!