Tule teenindusstandardite loomise koolitusele 3. mail Tallinnas
Koolitus on suunatud esmajoones muuseumide juhtidele ja keskastmejuhtidele. Koolitusel uurime, miks võiks muuseumis olla teeninduse korraldamiseks standard? Mida ja keda see muuseumis aitab ning milliseid protsesse mõjutab? Uurime ja proovime, millistest komponentidest selline standard koosneb ning arutame, kuidas seda organisatsioonis juurutada. Koolituspäeval kõneleme ka sellest, kuidas teeninduse kvaliteeti standardi abil hiljem hinnata saab.
Koolitus toimub 3. mail kell 11:00-16.30 Eesti Vabaõhumuuseumis (Vabaõhumuuseumi tee 12, Tallinn) Setu laudas.
Päevakava
10.30-11.00 saabumine ja tervituskohv
11.00-12.30 koolituse I osa
12.30-13.30 lõuna omal käel
13.30-15.00 koolituse II osa
15.00-15.15 paus
15.15-16.30 koolituse III osa
Koolitajaks on Katrin Tamsar, Meliva kliinikute kliendikogemuse juht. Varasemalt on Katrin juhtinud teenindus- ja müügiprotsesse erinevates organisatsioonides (If Kindlustus, Eesti Energia, Eesti Töötukassa, Omniva ja Unimed Järve hambakliinik) ning olnud mitmete vabaühenduste käivitamise ja protsesside loomise nõustaja (SINA, Heateo SA, Arvamusfestival). Katrin on kogenud suurettevõtete teenindusprotsessi, kliendi tagasiside juhtimise süsteemi ja motivatsioonisüsteemide arendaja ja juurutaja.
Osalustasu on 40 eurot Eesti Muuseumiühingu liikmele ja 55 eurot mitteliikmele. Koolituse tasu palume hiljemalt 29. aprilliks tasuda ülekandega Eesti Muuseumiühingu arveldusarvele Swedbank EE832200221057022917 või SEB EE691010052037346005. Kui on vaja vormistada arve, pane vajalikud rekvisiidid registreerimisvormil kirja.
Lisainfo ja registreerimine siin. NB! Tutvu ka koolitusele registreerimise kokkuleppega.
Kohtade arv on piiratud.
Ei ole veel Eesti Muuseumiühingu liige? Esita liikmeavaldus siin!
Lisainfo:
Anu Viltrop
anu@muuseum.ee
+372 5665 9118