Tule muuseumipoe väljapaneku teemalisele koolitusele
Kohad on täitunud, vabandame!
Koolitus toimub 12. jaanuaril kell 10.30-16.30 Eesti Arhitektuurimuuseumis (Ahtri 2, Tallinn).
Koolitus annab praktilised teadmised ja tööriistad, kuidas kaubad müügisaalis strateegiliselt ja psühholoogiliselt mõjusalt esitleda. Läbimõeldud kaupade esitlemine müügisaalis tõstab müüki keskmiselt 7%.
Päevakava
10.30-11.00 Kogunemine ja tervituskohv
11.00-12.30 Koolituse I osa
12.30-13.15 Lõuna omal käel
13.15-14.45 Koolituse II osa
14.45-15.00 Seljasirutuspaus
15.00-16.30 Praktiline harjutus

Kommivalik Lau külapoes Eesti Vabaõhumuuseumis
Koolitusel käsitletakse teemasid:
- Kaubanduspsühholoogia: mis toimub meie peas kauplusi külastades ja osteldes?
- Müügisaali planeerimise põhitõed (kliendid, sortiment, kaubagrupid, planeering, mööbel)
- Kaupade väljapaneku rusikareeglid (eksponeerimise stiilid ja meetodid, fookuspunktid, impulssalad)
- Info- ja hinnakommunikatsioon (kommunikatsiooni kihid saalis, kampaaniate väljatoomine müügikeskkonnas)
- Igapäevakvaliteet ehk väikeste detailide tähtsus ja järjepidevuse olulisus
- Ringkäik kaupluses. Hetkeseisu analüüs koos koolitusgrupiga
Koolitajaks on Kertu Tiik, kes on olnud pikaajaline Tallinna Kaubamaja kaupade visuaalne esitleja. Ta on teinud koostööd mitmete muuseumidega. Tema toel on kujundatud näiteks Eesti Rahva Muuseumi ja Kumu kunstimuuseumi poodide kontseptsioon.
Osalustasu on 80 eurot Muuseumiühingu liikmele ja 110 eurot mitteliikmele. Koolituse tasu palume hiljemalt 10. jaanuariks tasuda ülekandega Eesti Muuseumiühingu arveldusarvele Swedbank EE832200221057022917 või SEB EE691010052037346005. Kui on vaja vormistada arve, pane vajalikud rekvisiidid registreerimisvormil kirja.
Lisainfo ja registreerimine siin. NB! Tutvu ka koolitusele registreerimise kokkuleppega.
Kohtade arv on piiratud.
Ei ole veel Eesti Muuseumiühingu liige? Esita liikmeavaldus siin!
Lisainfo:
Anu Viltrop
e-post: anu@muuseum.ee
tel: +372 5665 9118
